Let op: inschrijvingen voor dit programma zijn gesloten

Ben jij ondernemer in de culturele of creatieve sector en wil je in 2024 meer opdrachten binnenhalen, nieuwe klanten (uit andere sectoren) aanspreken en meer inkomsten genereren? Dan is deze cursus iets voor jou!

Wij geloven dat impact maken en zakelijk succesvol zijn prima samen kunnen gaan. Sterker nog: als je zakelijk succesvol bent kun je meer impact maken en blijf je je werk langer leuk vinden.

Daarom biedt Art-up in samenwerking met financieel strateeg en ondernemer Peter Fechter dit voorjaar een cursus aan, speciaal voor ondernemers in de culturele en creatieve sector die al enige tijd bezig zijn, maar nog stappen willen zetten om de zakelijke kant van hun organisatie te versterken.

Wat?

In deze cursus ontwikkel je onder begeleiding van Peter Fecther (financial, duurzaam ondernemer en oprichter van RS Finance) en Jon Heemsbergen (zakelijk strateeg en oprichter van Art-up) tijdens drie sessies een sterke zakelijke propositie voor jouw organisatie. Daarbij kijken we naar je aanbod, prijsstelling, verdienvermogen en marketing/positionering.

Wat levert het op?

Afhankelijk van jouw instapniveau maken we een aanpak op maat. We helpen je om concrete doelen te stellen en een plan van aanpak uit te werken, zodat je de boer op kan om meer en beter betaald werk binnen te halen.

Twijfel je of Intervisie wat voor jou is?

Lotte is programma coordinator van de cursus succesvol ondernemen en denkt graag met je mee. Mailen kan via onderstaande knop. Liever telefonisch contact? Je kan Lotte ook bellen/appen op 06 -10 99 30 33.

Praktische informatie

Data en tijden

De cursus bestaat uit 3 bijeenkomsten:

  • Een online startbijeenkomst op woensdag 6 maart van 10.00u tot 12.00u
  • Een trainingsdag op dinsdag 26 maart van 10.00u tot 17.00u (+ aansluitende borrel bij Tolhuistuin)
  • Een online terugkommoment op dinsdag 16 april van 10.00u tot 12.00u

Locatie

De fysieke trainingsdag vindt plaats bij A Lab in Amsterdam, Overhoeksplein 2. Vanaf Amsterdam Centraal Station neem je het pontje naar de overkant en dan sta je binnen 5 minuten bij A Lab!

De voorbereidende en afsluitende bijeenkomst vindt plaats online, via Zoom.

Kosten

De totale kosten van het programma bedragen €500,-. Hiervan wordt een deel door WerktuigPPO vergoed. Hiervoor moet je zelf een aanvraag indienen, uiterlijk 3 maanden na aanvang van het programma. Het resterende bedrag wordt door Art-up gesponsord.

Groepsgrootte en samenstelling

De groep bestaat uit minstens 4 deelnemers (waarvan 1 of 2 personen per organisatie deelnemen aan de trainingen) en maximaal 10 organisaties. De ervaring leert dat de groep altijd bestaat uit deelnemers met achtergronden in verschillende disciplines en met verschillende mate van ervaring. Juist deze diversiteit zorgt voor een waardevol en fries perspectief op jouw project.

Inschrijven

Enthousiast geworden? Inschrijven voor de cursus succesvol ondernemen kan tot en met donderdag 1 maart via deze link.

Benieuwd wat Art-up nog meer voor jou kan betekenen?

Helaas zijn de inschrijvingen voor de cursus gesloten. Benieuwd wat Art-up nog meer voor jou kan betekenen? Neem vooral contact met ons op. Het team van Art-up bestaat uit ervaren trainers en adviseurs die graag met je mee denken.

Het team

portretten-art-up-2023-copyright-janus-van-den-eijnden-low-res-4

Jon Heemsbergen

Trainer, adviseur en oprichter

Met scherpe analyses, creatieve oplossingen en een bak aan praktijkervaring is Jon de aangewezen persoon om jou te helpen je vraag scherp te krijgen en een nieuwe strategie te ontwikkelen.

Connect met Jon
peter-fechters

Peter Fechters

Financieel specialist, ondernemer en trainer

Met zijn ruime kennis en ervaring omtrent (financiële) bedrijfsplanning, verdienmodellen en fiscaliteit en financieringsinstrumenten is Peter een waardevolle sparringpartner bij het opstellen van jouw zakelijke propositie.

Connect met Peter

Helaas zijn de inschrijvingen voor deze cursus gesloten.

Wist je dat we op dit moment wel een Intervisie traject aanbieden? Tijdens het traject reflecteer je samen met collega-ondernemers in vier intervisiebijeenkomsten op je eigen werkpraktijk, bespreek je hoe andere ondernemers omgaan met uitdagingen en krijg je praktische oplossingen aangereikt.

Wist je dat de inschrijvingen voor ons Incubator programma ook weer open staan? In dit groepsprogramma werken deelnemers in 4 trainingsdagen onder begeleiding van experts binnen en buiten de cultuursector aan een uitgebreide strategische analyse van hun onderneming.