Gezocht: Interim operationeel manager (oktober 2023 t/m april 2024)

DEZE VACATURE IS INMIDDELS GESLOTEN

Freelance opdracht voor 12-16 uur per week in de periode oktober 2023 t/m maart/april 2024

Vanwege zwangerschapsverlof van een van de directieleden zoeken wij tijdelijke versterking in de vorm van een ervaren operationeel manager. In deze rol ben je op interim basis verantwoordelijk voor de operationele voortgang van de organisatie en draag je tegelijkertijd bij aan de verbetering van werkprocessen en systemen.

Art-up is een jonge organisatie die volop in ontwikkeling is. Het vaste team van Art-up bestaat momenteel uit een vijftal personen, onder wie de twee directeuren-oprichters. Het operationeel management is op dit moment verdeeld tussen de directeuren. In verband met tijdelijke afwezigheid van een van hen, is de wens om operationele zaken voorlopig te beleggen bij een ervaren interimmer, zodat de andere directeur zich kan richten op de (inhoudelijke) ontwikkeling van activiteiten en acquisitie.

We zoeken iemand met veel ervaring in projectmanagement en operationele zaken. Bijvoorbeeld een senior projectleider of account manager met ervaring in het operationeel aansturen van teams en urenplanning. Een organisatietalent met goede people skills die altijd kansen ziet om werkprocessen en ondersteunende systemen beter en efficiënter te maken. En die het als passende uitdaging ziet om vanuit deze rol een snel groeiend training & adviesbureau te helpen om de volgende stappen te zetten in de organisatieontwikkeling.

Bij voorkeur zoeken we iemand met ervaring met onze voornaamste werkzaamheden: training en advies. Bijvoorbeeld bij een trainings-, opleidings- of consultancybureau. Kennis van ons werkveld, de culturele en creatieve sector, is een pré, maar geen vereiste. Affiniteit met de sector is wel gewenst. We zoeken iemand die zich aangesproken voelt door onze missie om transitie naar een publieksgerichte, toekomstbestendige en ondernemende culturele en creatieve sector aan te jagen.

TAKEN (precieze invulling in overleg op basis ervaring en kwaliteiten)

  • Inplannen van (ureninzet voor) projecten en activiteiten 

  • Overzicht houden over de totale planning

  • Afstemming met projectcoördinatoren en trainers over planning, ureninzet etc.

  • Doorontwikkelen van werkprocessen en systemen voor o.a. projectmanagement en het plannen en registreren van uren.

  • Afstemming met directie over planning en realisatie.


WAT WE BIEDEN

Freelance opdracht voor 12-16 uur per week in de periode oktober 2023 t/m maart/april 2024. Bij voorkeur verdeeld over drie dagen in de week, en in ieder geval op de donderdagochtend. Vergoeding op basis van kennis en ervaring. 

OVER ART-UP
Art-up is aanjager in de transitie naar een publieksgerichte, toekomstbestendige en ondernemende culturele en creatieve sector. We werken met en voor veel verschillende organisaties die een rol spelen in deze transitie: culturele en creatieve ondernemers, culturele instellingen, fondsen en (lokale) overheden. Voor deze organisaties ontwerpen en organiseren we begeleidingsprogramma’s, geven we trainingen, advies en coaching. Met de Art-up incubator hebben we een uniek begeleidingsprogramma opgezet voor start-ups uit de culturele en creatieve sector.

Ons team bestaat uit ervaren trainers en adviseurs die gewend zijn om met hun voeten in de klei te staan. We hebben allemaal onze strepen verdiend in verschillende hoeken van het culturele en creatieve werkveld. We houden onze blik fris door veel inspiratie op te doen in andere sectoren, altijd op zoek naar een originele aanpak die we kunnen vertalen naar ons werkveld. Het team van Art-up bestaat momenteel uit vijf personen, waaronder de twee oprichters.


INTERESSE?

Neem dan contact met ons op  door te mailen naar info@art-up.nl ovv Interim operationeel manager.